Програма лояльності - умови та положення

Загальна інформація про програму лояльності MateMundo.com.ua

Програма лояльності дозволяє отримувати безкоштовні товари в обмін на бали, які учасник заробляє, здійснюючи покупки в магазині MateMundo.com.ua і додаючи оцінки та відгуки про товари, пропоновані магазином.

Участь

Учасниками програми лояльності є особи, зареєстровані на сайті www.matemundo.com.ua.

Правила нарахування балів

1. Бали нараховуються на основі грошової вартості (UAH) замовлення. При оформленні замовлення клієнт автоматично заробляє певну кількість балів, які розраховуються за наступною формулою:

X - вартість замовлення в балах, де 0,96 UAH= 1 бал (наприклад, якщо вартість замовлення становить 100 UAH, кількість нарахованих балів становить 100 / 0,96 = 104,17)

2. Число X не округлюється до цілого.

3. За це також нараховуються бали:

  • додавання відгуку покупця про товар, придбаний у магазині (7 балів за кожен прийнятий магазином відгук) та додавання фотографій до відгуку (7 балів за кожну прийняту фотографію до відгуку),
  • підписка на розсилку новин магазину (10 балів нараховується один раз).

4. Бали не додаються до вартості доставки вашого замовлення (якщо ви обираєте доставку за адресою, вказаною під час реєстрації).

5. Точки представлені у вигляді вимірних чисел.

Перерахунок вартості замовлення за точку

Конвертація вартості замовлення в бали використовується для розрахунку балів (позначених як очікувані), які покупець отримує при оформленні замовлення. Правила нарахування балів відповідно до конвертації вартості замовлення в бали описані в розділі "Правила нарахування балів" цього Регламенту.

Типи / статус балів

  • відкладені бали – це бали, які автоматично нараховуються, коли клієнт розміщує замовлення. Відкладені бали очікують на верифікацію з нашого боку. Під верифікацією розуміється зміна статусу відкладених балів на один з двох наступних статусів (нараховані або анульовані). Бали з відкладеним статусом не враховуються при підрахунку балансу балів покупця,
  • нараховані бали – це бали, схвалені нами. Зміна статусу балів з очікуючих нарахування на нараховані відбувається після завершення транзакції (покупки). Бали зі статусом "зараховано" враховуються при розрахунку балансу балів для покупця,
  • анульовані бали – це бали, які не були успішно верифіковані та анульовані, якщо транзакція не була завершена (наприклад, не було здійснено оплату, не було отримано товар у визначений нами термін). Бали, позначені як анульовані, не враховуються при розрахунку балансу балів для покупця,
  • використані бали – це бали, які клієнт використав для оплати замовлених товарів. Використані бали зараховуються на баланс покупця автоматично в момент оплати балами замовлення. Бали зі статусом використані враховуються при розрахунку балансу балів для покупця.

Верифікація балів

1. Під верифікацією балів розуміється зміна статусу відкладених балів, присвоєних конкретній транзакції, на один із статусів:

  • нараховані бали,
  • анульовані бали.

2. Зміна статусу балів з очікуючих на зарахування на зараховані або скасовані є незворотною.

3. Час перевірки балів - до 40 днів з моменту замовлення.

4. Відкладені бали нараховуються, коли відомо, що транзакція завершена, тобто оплата отримана, а замовлені товари доставлені або забрані особисто клієнтом в зазначений нами термін до 20 днів з моменту відправлення.

5. Відкладені бали анулюються, якщо транзакція не відбулася (наприклад, немає оплати, не забрали товар протягом 20-денного терміну, встановленого нами з моменту розміщення замовлення).

Баланс балів клієнта

1. Баланс балів клієнта розраховується за наступною формулою:

баланс балів клієнта = загальна кількість нарахованих балів - загальна кількість використаних балів

2. Клієнт може використовувати тільки ті бали, які визначені як баланс балів клієнта.

3. Після здійснення покупки баланс балів зменшується на кількість використаних балів.

4. Залишок балів використовується автоматично при оформленні наступного замовлення в разі натискання опції: використовувати залишок балів.

5. Всі товари, доступні для обміну на бали лояльності, можна знайти у вкладці "Товари за програмою лояльності".

6. Кількість балів з балансу покупця, обрана користувачем під час оформлення замовлення, буде використана для замовлення за умови, що баланс балів більший, ніж кількість використаних балів.

7. Баланс балів може бути змінений адміністраторами системи в разі скасування замовлення.

8. Кожен зареєстрований та авторизований клієнт отримує інформацію про поточний баланс балів та можливості знижок.

9. Бали можна обміняти лише на товари, доступні за бали.

Поділіться своїм коментарем
Веб-сайт використовує файли cookies для надання послуг відповідно до Політики щодо файлів cookies. Ви можете визначити умови зберігання чи доступу до файлів cookie у своєму браузері.
Закрийте
pixel