Регламент онлайн-магазину MateMundo.com.ua
Характеризують правила укладення договорів купівлі-продажу через магазин, що містять найважливішу інформацію про продавця, магазин та права споживачів.
ЗМІСТ
- § 1 Визначення
- § 2 Зв’язок з продавцем
- § 3 Технічні вимоги
- § 4 Покупки в магазині
- § 5 Оплата
- § 6 Виконання замовлення
- § 7 Право відмовитися від договору
- § 8 Винятки з права на відмову від договору
- § 9 Скарги
- § 10 Особисті дані
- § 11 Застереження
- Додаток 1: Зразок форми відмови від умови
§ 1 ВИЗНАЧЕННЯ
- Робочі дні - дні від понеділка по п’ятницю, за винятком свят.
- Рахунок - безкоштовна функція Магазину (послуга, що надається в електронному вигляді), регламентована окремими правилами, завдяки яким покупець може створити свій індивідуальний Обліковий запис у Магазині.
- Споживач - споживач у значенні положень Цивільного кодексу.
- Покупець - кожен, хто здійснює покупку в магазині.
- Правила -дані правила.
- Магазин - Інтернет-магазин MateMundo.com.ua, який здійснює Продавець за адресою https://www.matemundo.com.ua.
- Продавець - Venusti sp. z o.o., вул. Островського 9/508, 53-238 Вроцлав, внесено до Національного судового реєстру - реєстру підприємців Окружним судом заводу у Вроцлаві, VI Економічний відділ Національного судового реєстру, під номером KRS 0000664061, nr NIP 6121860348, nr REGON 366578876
§ 2 КОНТАКТ З ПРОДАВЦЕМ
Поштова адреса: Venusti sp. z o.o., вул. Островського 9/508, 53-238 Вроцлав
Адреса електронної пошти: info@matemundo.com.ua
Телефон: 22 599 42 36
§ 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Для нормального функціонування Магазину вам потрібні:
- Пристрій з доступом до Інтернету
- Щоб зробити замовлення в Магазині, на додаток до вимог, викладених у пункті 1, потрібен активний обліковий запис електронної пошти.
§ 4 ПОКУПКИ В МАГАЗИНІ
- Ціни товарів, що відображаються в Магазині, - це загальні ціни на товари, включаючи ПДВ.
- Продавець зазначає, що загальна ціна замовлення складається з наступного в Магазині: ціни на товар і вартості доставки товару.
- Вибраний для покупки товар слід додати в кошик у магазині.
- Потім Покупець вибирає з доступних у Магазині спосіб доставки товару та спосіб оплати замовлення, а також надає дані, необхідні для завершення замовлення.
- Замовлення робиться після підтвердження його змісту та прийняття Положення Покупцем.
- Розміщення замовлення - це те саме, що укладення договору купівлі-продажу між Покупцем та Продавцем.
- Продавець надасть Споживачеві підтвердження укладення договору купівлі-продажу на довговічному носії не пізніше після доставки товару.
- Покупець може зареєструватися в Магазині, тобто створити в ньому Акаунт або робити покупки без реєстрації, надаючи свої дані з кожним можливим замовленням.
§ 5 ПЛАТЕЖІ
Ви можете оплатити замовлення:
- Звичайним переказом на банківський рахунок Продавця.
- З платіжною карткою:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Через платіжну платформу:
- PayU
- PayPal
- Накладений платіж при доставці, тобто після доставки товару Покупцеві.
Якщо Покупець вибирає оплату заздалегідь, замовлення має бути сплачене протягом 14 робочих днів з моменту розміщення замовлення.
Продавець повідомляє, що у випадку деяких способів оплати через їх специфіку оплата замовлення цим способом можлива лише відразу після розміщення замовлення.
§ 6 ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Продавець зобов'язаний доставити товар без пошкодження.
- Дата завершення замовлення вказана в Магазині.
- У випадку, якщо Покупець вирішив заплатити за замовлення заздалегідь, Продавець продовжить замовлення після оплати за нього.
- У ситуації, коли за одним замовленням Покупець придбав товари з різними датами поставки, замовлення буде оброблено в день, відповідний товару з найдовшою датою доставки.
- Товари, придбані в Магазині, доставляються лише на території Республіки Польща, залежно від обраного Покупцем способу доставки:
- Через кур'єрську компанію
- На Нову Пошту
- Посилка в дорозі
§ 7 ПРАВО НА ВИХІД З ДОГОВОРУ
- Споживач має право відмовитись від договору, укладеного з Продавцем через Магазин, відповідно до п. 8 Регламенту, протягом 14 днів, не вказавши жодної причини.
- Термін відмови від договору закінчується через 14 днів з дня:
- Коли Споживач придбав товар або коли третя сторона, крім перевізника та зазначена Споживачем, потрапила у володіння товаром.
- Коли Споживач отримує у власність останній товар або коли третя сторона, крім перевізника та зазначена Споживачем, набуває останній товар у випадку угоди, яка зобов’язує передати право власності на багато речей, які поставляються окремо.
- Для того, щоб Споживач скористався правом відмовитись від договору, він повинен повідомити Продавця, використовуючи дані, передбачені в § 2 Регламенту, про своє рішення відмовитись від договору однозначною заявою (наприклад, листом, надісланим поштою, або інформацією, надісланою електронною поштою).
- Споживач може використовувати типову форму відмови в кінці Регламенту, але це не обов'язково.
- Щоб дотриматися граничного терміну відмови від договору, Споживачеві достатньо надіслати інформацію щодо здійснення свого права на відмову від договору до закінчення терміну відмови від договору.
- У разі відмови від укладеного договору Продавець повертає Споживачеві всі отримані від нього платежі, включаючи витрати на доставку товару (за винятком додаткових витрат, обумовлених вибраним Споживачем способом доставки, крім найдешевшого із стандартних способів доставки, запропонованих Продавцем), негайно, і в будь-якому випадку не пізніше ніж 14 днів з дати, коли Продавець був проінформований про рішення Споживача скористатися правом відмовитись від договору.
- Відшкодування буде здійснене Продавцем із використанням тих самих способів оплати, які були використані Споживачем у початковій транзакції, якщо Споживач не погодиться на інше рішення, в кожному випадку Споживач не стягуватиме жодної комісії у зв'язку з цим поверненням.
- Продавець може утримати відшкодування до отримання товару або доки йому не буде надано підтвердження його повернення.
- Продавець просить повернути товар за адресою: Venusti sp. z o.o., вул. Skośna 11B, 21-040 Świdnik не пізніше 14 днів з дати, коли споживач повідомив Продавця про відмову від договору купівлі-продажу. Кінцевий термін дотримується, якщо Споживач відсилає товар раніше 14-денного терміну.
- Споживач несе прямі витрати на повернення товару.
- Споживач несе відповідальність лише за зменшення вартості товару внаслідок використання його інакше, ніж це було необхідно для встановлення природи, характеристик та функціонування товару.
- Якщо товари за своєю природою не можуть бути повернуті звичайною поштою, Споживач також повинен буде нести прямі витрати на повернення товару. Споживач буде проінформований про орієнтовну суму цих витрат Продавцем в описі товару в Магазині або при розміщенні замовлення.
- Якщо є потреба повернути кошти за операцію, здійснену клієнтом за допомогою платіжної картки, продавцеві буде повернено кошти на банківський рахунок, призначений платіжній картці Покупця.
ЕФЕКТИ ВИХОДУ З ДОГОВОРУ
§ 8 ВИНЯТКИ ПРАВА ВИХОДУ З УГОДИ
Право відмови від дистанційного договору не має права Споживач відповідно договору:
- У якому предметом послуги є не збірний виріб, виготовлений відповідно до специфікацій споживача або служить для задоволення його індивідуальних потреб.
- У якому предметом послуги є предмет, який швидко псується або має короткий термін зберігання.
- У якому предметом послуги є товар, що доставляється в герметичній упаковці, який після відкриття упаковки не може бути повернутий із причин охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки.
- У яких предметом послуги є предмети, які після доставки через свою природу нерозривно пов'язані з іншими предметами.
- У яких предметом послуги є звукові чи візуальні записи або комп'ютерне програмне забезпечення, що доставляється в герметичній упаковці, якщо пакет був відкритий після доставки.
- Для доставки газет, періодичних видань або журналів, за винятком контрактів на передплату.
- Якщо ціна або винагорода залежать від коливань на фінансовому ринку, над якими підприємець не має контролю і які можуть відбутися до закінчення терміну відмови від контракту.
- За доставку цифрового контенту, який не записаний на матеріальному носії, якщо виконання розпочалося з явної згоди споживача до закінчення строку відмови від договору та після повідомлення підприємця про втрату права на відмову від договору.
- Право відмовитися від дистанційного контракту не доступне для суб'єкта господарювання, крім Споживача.
§ 9 СКАРГИ
- У разі дефекту товару покупець має можливість скаржитися на дефект товару на підставі гарантії або гарантії, передбаченої Цивільним кодексом, за умови надання гарантії.
- Використовуючи гарантію, Покупець може на умовах та в строки, визначені Цивільним кодексом:
- Надішліть заяву про зниження ціни.
- У разі значного дефекту - подайте заяву про відмову від договору.
- Вимагайте заміни предмета таким, що не містить дефектів.
- Вимагайте видалення дефекту.
- Продавець просить Вас подати скаргу на підставі гарантії на поштову або електронну адресу, зазначену в § 2 Регламенту.
- Якщо виявиться, що для розгляду скарги необхідно доставити рекламований товар Продавцеві, Покупець зобов'язаний доставити товар, у випадку Споживача за рахунок Продавця, на адресу Venusti sp. z o.o., вул. Skośna 11B, 21-040 Świdnik.
- Якщо для товару було надано додаткову гарантію, інформація про нього, а також про його умови доступна в описі товару в Магазині.
- Скарги щодо функціонування Магазину слід надсилати на електронну адресу, зазначену в § 2 Регламенту.
- Розгляд скарги Продавцем відбудеться протягом 14 днів.
- У випадку, якщо процедура подання скарги не призводить до очікуваного споживачем результату, споживач може скористатися з:
- Медіація, яку проводить компетентна провінційна інспекція торгової інспекції, до якої вам слід звернутися за медіацією. Як правило, процедура безкоштовна. Список інспекцій доступний тут: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- Допомога компетентному місцевому постійному споживчому арбітражному суду, який діє при Провінційній інспекції торгової інспекції, до якого слід подати заяву для розгляду справи до арбітражного суду. Як правило, процедура безкоштовна. Список судів доступний за адресою: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Безкоштовна допомога муніципального або повітового омбудсмена з питань споживачів.
- Інтернет-платформа ODR доступна за адресою: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
ВНЕЙСУДОВІ МЕТОДИ ВРЕГУЛЮВАННЯ СКАРГ І ВИКОНАННЯ ПОЗОВІВ
§ 10 ОСОБИСТІ ДАНІ
- Адміністратором персональних даних, наданих Покупцем під час використання Магазину, є Продавець.
- Персональні дані Покупця обробляються на підставі договору та для його реалізації відповідно до принципів, викладених у загальному регламенті Європейського Парламенту та Ради (ЄС) щодо захисту даних (GDPR).
- Детальна інформація про обробку даних Продавцем включена в політику конфіденційності, розміщену в Магазині.
§ 11 ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
- Покупцеві забороняється надавати незаконну інформацію.
- Кожне замовлення, розміщене в Магазині, являє собою окремий договір купівлі-продажу та вимагає окремого прийняття норм. Договір укладається вчасно та з метою виконання замовлення.
- Угоди, укладені на основі цих норм, укладаються українською мовою.
- У разі суперечки з Покупцем, який не є Споживачем, компетентним судом буде суд, компетентний за місцем перебування Продавця.
- Жодне положення цих норм не виключає або будь-яким чином обмежує права споживача згідно із законодавством.
Додаток 1 до Положення
Нижче наведено типову форму відмови, яку Споживач може використовувати, а може і не використовувати:
ШАБЛОННА ФОРМА ВИХОДУ З ДОГОВОРУ
(цю форму слід заповнити та повернути, лише якщо ви бажаєте відмовитись від договору)
Venusti sp. z o.o.
вул. Skośna 11B, 21-040 Świdnik.
електронна адреса: info@matemundo.com.ua
- Я [ім’я та прізвище] цим повідомляю про своє відмову від договору купівлі-продажу таких предметів: [Замінені товари, які ви хочете повернути]
- Дата укладення договору (*) / квитанція (*)
- Ім'я та прізвище споживача
- Адреса споживача
Підпис споживача
(лише якщо форма надіслана у паперовій формі)
Дата
(*) Видалити відповідно.