FAQ - відповідаємо на ваші запитання!
Щодня ми отримуємо від вас багато запитань. Ви запитуєте нас про товари, доступні в нашому магазині, функціонування нашого сайту, роботу ваших облікових записів та обробку ваших замовлень. Ми завжди намагаємося дати вам найкращі відповіді і допомогти вам, наскільки це можливо. Щоб вам було ще простіше знайти інформацію, яка вас цікавить, ми вирішили зібрати найпоширеніші запитання та відповіді на них в одному місці.
Категорії питань:
- Питання, пов'язані з продуктом:
- Які розміри продукту (мате-гурди, бомбіли, термоси та інші аксесуари для мате)?
- Яка різниця між керамічною та калабашною чи пало-санто гарбузами мате? Як за ними доглядати?
- Чому всі зразки в наборі мате, який я купив, виглядають однаково?
- Я хотів би замінити товар у наборі. Чи можливо це зробити?
- Чи можна зробити оптове замовлення і як це зробити? Які оптові ціни на продукцію?
- З якого мате краще починати?
- Питання щодо купівлі, доставки та обробки замовлень:
- Як оплатити замовлення?
- Як і коли прибуде посилка? Яка вартість доставки?
- Чи можна забрати замовлення особисто?
- Чому моє замовлення ще не прибуло?
- Моє замовлення на утриманні. Чому?
- Чи можна відстежити посилку?
- Чи можу я змінити або скасувати замовлення?
- Яка різниця між поверненням і скаргою?
- Замовлені мною товари були пошкоджені під час доставки. Як мені їх повернути?
- Я отримав своє замовлення, але мені не потрібні товари. Як я можу їх повернути?
- Скільки я заплачу за повернення мого замовлення?
- Скільки часу займе обробка мого повернення/скарги/відшкодування?
- Питання про магазин та акаунт:
Питання, пов'язані з продуктом:
1. Які розміри товару (мате-гурди, бомбіли, термоси та інші аксесуари для мате)?
Ми намагаємося добре описати кожен товар, доступний в нашому магазині, щоб наші клієнти точно знали, що вони купують. Інформацію про розміри (місткість, висоту, ширину, діаметр тощо) ви знайдете в назві товару, описі або в параметрах під описом. Якщо якоїсь інформації не вистачає, будь ласка, повідомте нам - ми заповнимо її якомога швидше!
2. У чому різниця між керамічним і калабашем або гарбузом мате пало санто? Як за ними доглядати?
У нашому магазині представлені різноманітні мате, виготовлені з різних матеріалів - кераміки, дерева пало санто або натурального калабаша. Керамічні посудини довговічніші та стійкіші до зовнішніх факторів і механічних пошкоджень. Більшість з них можна без побоювання ставити в посудомийну машину і мити миючими засобами (якщо це не так, ця інформація вказана в описі товару). Друзі з органічних матеріалів дещо вибагливіші. Їх потрібно належним чином підготувати перед першим використанням, а також правильно доглядати за ними під час використання, щоб вони прослужили якомога довше. Щоб дізнатися більше про види мате та поради щодо догляду за ними, відвідайте наш блог.
3. Чому всі зразки в придбаному мною наборі мате виглядають однаково?
Коли ви купуєте будь-який набір мате зі зразками в нашому магазині, ви отримуєте гарантію того, що кожен зразок буде відрізнятися від інших, і жоден смак не буде повторюватися. Хоча, коли ви відкриваєте упаковку, кожен зразок буде виглядати однаково, насправді в кожній упаковці міститься різний смак. Назву варіанту та склад сушеного продукту можна знайти на зворотному боці етикетки.
4. Я хотів би замінити товар у наборі. Чи можливо це зробити?
На жаль, у нас немає можливості замінити один виріб у наборі. Асортимент товарів у нашому магазині настільки широкий, що знайдеться щось для кожного. У нас є привабливі набори - стартові набори, набори для пар, подарункові набори, набори зі зразками, мультипакети, з аксесуарами, а також з чаєм і кавою.
5. Чи можна зробити оптове замовлення і як це зробити? Які оптові ціни на продукцію?
На MateMundo.com.ua ми не продаємо продукцію оптом. Якщо ви зацікавлені в оптовій купівлі мате, чаю, кави, аксесуарів та продуктів здорового харчування, будь ласка, відвідайте оптову платформу venusti.eu. Ціни на продукцію доступні після входу в систему.
6. З якого мате краще почати?
Кожному подобається щось своє - це залежить від смаку та особистих уподобань. Хтось одразу відчує смак аргентинського гіркого мате, а когось відштовхне інтенсивність і гіркий присмак від подальших спроб. Якщо ви не знаєте, що обрати, і вас турбує сильний смак Ilex paraguariensis, ми рекомендуємо почати з бразильського зеленого мате від Verde Mate Green - завдяки спеціальній обробці, що включає сушку гарячим повітрям і пропуск етапу приправ, цей мате має м'який смак і добре підходить для початку вашої мате-пригоди.
Питання щодо купівлі, доставки та обробки замовлень:
1. Як оплатити замовлення?
У нашому магазині ви можете скористатися кількома способами оплати: традиційним банківським переказом, банківським переказом онлайн, кредитною карткою, PayPal або Stripe.
2. Як і коли прибуде посилка? Яка вартість доставки?
На цій сторінці ви знайдете всі форми доставки, доступні в нашому магазині, а також вартість доставки і терміни доставки.
3. Чи можна забрати замовлення особисто?
На жаль, це неможливо. Наш магазин працює тільки онлайн, і ваше замовлення буде доставлене вам кур'єром.
4. Чому моє замовлення ще не прийшло?
Це може статися з різних причин - більш-менш залежних від нас. Згідно з нашими Умовами та положеннями, ми маємо від 1 до 10 робочих днів на обробку вашого замовлення з моменту здійснення покупки. Звичайно, ми намагаємося відправляти замовлення якомога швидше, але у випадку великої кількості замовлень цей час може бути трохи довшим.
Якщо ваша посилка була затримана або загублена кур'єрською компанією, зв'яжіться з нами, і ми зв'яжемося з постачальником, щоб знайти ваше замовлення.
Якщо ви хочете перевірити статус вашого замовлення, скористайтеся посиланням для відстеження, яке ми надіслали на вашу електронну пошту. Ви також знайдете посилання у вашому обліковому записі, в інформації про замовлення: Логін -> Замовлення -> Поточні.
5. Моє замовлення на утриманні. Чому?
Це може статися з різних причин, наприклад: несплата або неповна оплата, неправильні або неповні дані, вказані в замовленні, тимчасова відсутність товару на складі тощо. Ми перевіримо причину затримки вашого замовлення якомога швидше і повідомимо вас про це, а також повідомимо, що потрібно зробити, щоб змінити статус вашого замовлення.
6. Чи можна відстежити посилку?
Так. Після оформлення замовлення ви отримаєте від нас електронного листа з посиланням для відстеження посилки. Всю інформацію ви також знайдете у своєму обліковому записі: Вхід -> Замовлення -> Поточні.
7. Чи можу я змінити або скасувати замовлення?
Поки ви не оплатили замовлення, ви маєте можливість змінити або скасувати його. Перейдіть до свого облікового запису: Логін -> Замовлення -> Поточні і під інформацією про замовлення натисніть зелену кнопку "Змінити замовлення" або червону кнопку "Скасувати замовлення". Ви також можете скасувати замовлення після його оплати, якщо воно ще не було відправлене. Ми повернемо вам кошти протягом 3 робочих днів.
8. Яка різниця між поверненням і скаргою?
Рекламація стосується товарів, які були пошкоджені під час процесу замовлення і є непридатними для використання (наприклад, порвана упаковка мате, тріснутий гарбуз мате, вм'ятина на бляшанці мате тощо). Поверненню підлягають товари, які знаходяться в незмінному стані і не використовувалися.
9. Замовлені мною товари були пошкоджені під час доставки. Як мені їх повернути?
Якщо отриманий вами товар пошкоджений, ви можете подати скаргу. Перейдіть до свого облікового запису: Логін -> Відділ скарг (RMA) -> Додати скаргу, виберіть замовлення і товари, на які ви хочете поскаржитися, вкажіть причину скарги, прикріпіть фотографії, що демонструють пошкодження товару, і почекайте, поки ми розглянемо ваш запит (у нас є 30 днів на це). Після того, як ми приймемо вашу скаргу, ми надішлемо інформацію на вашу електронну пошту. Після цього ви зможете повернути нам замовлення. Ми надішлемо вам гроші за повернутий товар протягом 14 днів.
10. Я отримав своє замовлення, але мені не потрібні товари. Як я можу їх повернути?
Ви зробили замовлення в нашому магазині, але після отримання посилки виявили, що товари вам не потрібні або не такі, як ви очікували? Нічого страшного! Ви можете повернути нам все замовлення або окремі товари без пояснення причини протягом 14 днів з моменту покупки. Перейдіть до свого облікового запису: Логін -> Повернення -> Додати повернення товару, виберіть замовлення і товари, які ви хочете повернути, і пройдіть кроки для створення коду повернення. Ми надішлемо вам гроші за повернуті товари протягом 14 днів. Ви можете прочитати більше про своє право на розірвання договору на цьому сайті.
Пам'ятайте, що ви можете повернути тільки ті товари, які ви не використовували, а у випадку з продуктами харчування - тільки ті, які не були відкриті!
11. Скільки я заплачу за повернення замовлення?
Ви повертаєте замовлення самостійно. Вартість доставки буде залежати від обраного вами способу доставки.
12. Скільки часу займе обробка мого повернення/скарги/відшкодування?
Ми маємо 30 днів на розгляд вашої скарги та 14 днів на повернення коштів за повернуті товари з моменту, коли ми отримаємо повідомлення про те, що ви хочете повернути нам свою покупку. Ми залишаємо за собою право затримати відшкодування, поки не отримаємо товар або поки не надамо докази повернення.
Питання щодо магазину та облікового запису
1. У мене є код на знижку, але він не працює. Чому?
У нас є багато знижок для клієнтів нашого магазину, наприклад, на перші покупки після підписки на нашу розсилку або з нагоди різних сезонних акцій. Знижки поширюються на окремі товари, цілі категорії товарів або залежать від вартості кошика - кожна акція має дещо інші правила, і ви зазвичай знайдете деталі в електронному листі від нас або в блозі.
Ви можете використати код на знижку в двох місцях: на цій сторінці або в списку покупок при оформленні замовлення - якщо код правильний, він буде активований і знизить ціну на товари. На сторінці вище (або перейшовши на неї безпосередньо зі списку покупок) ви можете перевірити всю інформацію про код - які умови потрібно виконати, щоб отримати знижку, термін дії коду, асортимент товарів, на які він поширюється і чи поєднується з іншими акціями. Важливо: одночасно можна активувати лише один код!
Може статися так, що у вашому списку покупок є зразки продукції, товари, які зараз проходять акцію або набори, які ми продаємо майже за собівартістю, і тоді код на знижку знизить ціну незначно або навіть зовсім не знизить її. Нам дуже шкода, але, на жаль, ми не завжди маємо можливість знизити ціну ще більше.
У вас залишилися питання про те, як працюють коди на знижку в нашому магазині? Напишіть нам! Ми постараємося знайти відповіді на всі ваші запитання.
2. Що таке програма лояльності і як нею користуватися?
Роблячи покупки на MateMundo.com.ua, ви заробляєте бали за кожне замовлення, які можете обміняти на товари зі спеціальної вкладки "Програма лояльності". Ви можете дізнатися більше про програму тут, а детальні умови доступні на цій сторінці.
3. Я хочу повідомити про ідеї/спостереження/баги на сайті. Як я можу це зробити?
Якщо у вас є ідеї або коментарі, якими ви хотіли б поділитися з нами, або ви знайшли помилки на нашому сайті, про які ви хотіли б повідомити, є кілька способів зв'язатися з нами:
У вас є питання, на які ви не знайшли відповіді тут? Напишіть або зателефонуйте нам - ми будемо раді допомогти розвіяти будь-які сумніви! Ми будемо постійно оновлювати список запитань та відповідей на них.